CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, April 20, 2011

luahan ku :))

s
hmm , bosan btoL skunk nhe uhh , sunyi sanadd , aku buads bLog nhe hanye utk mluahkn prasaan jerr , tatao nak luahkan sapea :(( hmm , yg kat ats uhh ialah aku ,, ta nsem kan ?? muke yg hnye buadd2 bhwe diri aku gembira dkat kwan2 :) gentle lahh , koanx takan tahu time aku happy  n time aku sedeyh , coz koanx akan sllu nmpak aku nhe tesenyum jerr enn . aku tak suke tnjok kat mmbe aku yg aku sedey , itu lah pangai aku , ape2 msalah aku akn pndam jer dlm haty , idop nhe kengkdang mcham tadea makne jerr kann ?? buads dosa jerrr ,, klau koank nak tahu ,, idop aku mmg mlang , ade mak ayah ?? korg besh lha mak ayah spoting ,, aku tak ,, arie2 kne maki doe ,, tpy kne maki2 tuu dah biase aku dgr , ader membe ?? mmg ader mmbe , tpy doanx hnye dgn kyte bler kyte happy , time sedey tadea kan ?? aderr GF ?? mmg aku tadea lha , muke ta nsem , hodoh ,, sapea Lha nak kat aku doe ,, kalo adea mnat kay aku pon , juz mahu game aku , ini lah dunie zman skrg ,, hmm //

No comments:

Post a Comment