CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, January 26, 2011

HAPPY ! 26 januari 11 .

tady tba<2 rase rindu puLak sama miera ! so tros La mcet dia , mcet punya mcet , rse na ayat dia , ayat punye ayat , dpat da ! huh ! happy gyLa aku dpat coup nan dia bLik , kalo tida sllu teringat sama dia , tpy time ayat tady rsa malu sanadd na mngaku yg i still lurve u n cant forget u , aku pk blek ! ape na malu kalo btolbtol syang , kan ? so aku ngaku lah kat dia yg aku still syg dia n tak ley lupa dia , skaly die pon mngaku da yg dia pon syg aku , haha , fuhh ! lega tpy dia ade tnya ! dlam mcet lah !

aku: i still lurve u lha , 
dia : i puns syang kat u 
aku:i na coup blek nan u 
dia:u nie utk kbahagian u n org len jgak , ex<2 u tuu rmay tegyla gyla kat u . 
aku:tpy i tegyla gyla kat u ,
dia: u nie gyla lha 
aku: bnde knyataan , plizz i nak coup nan u blek .
dia: oke , dgan ini sya azmira bte zailal mnerima lamaran ahmad qaiyum b adnan .
aku: u maen<2 ka ?
dia: ade mcm maen2 ka ?

start dry citu kteorg coup blek , so happy meyh !!!!!!!!

No comments:

Post a Comment